4 Nisan 2008 Cuma

İşte Şimdi Bahar !



Acele etmiyorum bahar geldi diye coşmak için ben :)
Nisan ayıyla birlikte başlıyor benim baharım.
Mart dengemi bozuyor çünkü.
Kış mı bahar mı belli değil, ruh hali tutarsız.
Gün hala erken bitmektedir.
Sabah mutlu uyanırsın, öğleden sonra bir kasvet basar.

Kışın ardından Mart’ı da yolladım mı tamamdır!
Baharım geldi çok şükür :)
Nisan benim için güneşli açık günler, balkonda içilen ilk çay demek.
Kahvaltı sofrasında domates, simit demek…
Öğleden sonraları evimi kucaklayan gün ışığı demek.
Bütün işler bittikten sonra günü tüketmemiş olmak, keyifli bir fincan kahve, yanında da bazen komşu, bazen arkadaş, bazen bir film demek.

Nisan benim için balkonlardan uçuşan renk nevresimler, çarşaflar demek.
Başımı pencereden uzattığımda gördüğüm sarılı beyazlı papatyalar, her köşe başından kafasını uzatan yavru kediler demek…

Gökten inen yağmurun yerden havalanan çiçek kokularıyla buluşması demek Nisan…

Ama en çok…
Canım annemin ve güzel oğlumun dünyaya gelişleri demek:)
Benim anneliği ve annemi okumaya başlamam demek…

Nisanın ikinci günü anneciğim, dokuzuncu günü de büyük kuzucuğum yeni yaşlarına merhaba diyorlar.
Dilerim merhaba dedikleri yaş onlara hayır, huzur, bereket, sağlık, mutluluk getirir… Bir de, yüz güldüren, gönül şenlendiren sürprizler :) (?)

Annem; canım, her şeyim, beni herkeslerden çok seven, biriciğim…
Oğlum; ilk göz ağrım, kuzucuğum, herkeslerden çok sevdiğim…

Baharla geldiniz, ne iyi ettiniz de geldiniz, sefalar getirdiniz:)

Hiç yorum yok: