9 Nisan 2009 Perşembe

SEKİZ


Sen şimdi 8 oldun…
Sekiz dopdolu yaşı doldurdun…
Bu kocaman çocuğun annesi olduğuma inanmak zor geliyor çoğu zaman.

Haftalardır sana doğum gününde hediye edeceğim oyuncağı seçmeye çalışıyorum… Halbuki çok iyi biliyorum yıllar sonra aldığın oyuncakların neredeyse hiçbirini hatırlamayacaksın…

Ama olsun, en iyisi hep senin olsun:)

Evet oyuncaklar unutulur belki ama gülüş cümbüş oynanan oyunlar, sıcak dokunuşlar, neşeli gülüşler, tatlı sözler, yürekten yazılmış satırlar ömür boyu kalır…

İşte tam da bu yüzden; tüm doğum günü neşelerin yanına kalsın diye yazıyorum sana ben her yıl… Gelecek ne getirir bilinmez oğlum, yaşadığın güzellikler yanına kalsın istiyorum…. Ne kadar çok sevildiğini, önemsendiğini unutmayasın diye anlatıyorum… -Ki inan bana oğlum, insan unutuyor…

Anne olmak milattır herkes için belki ama benim için çok keskin o miladın öncesini-sonrasını ayıran hatlar…

Senden öncesi ve sonrası… İlk ben, şimdiki ben… Sana kadar olan, seninle doğan…

İnsan ilk çocuğuyla birlikte doğuruyor anneliği… Birlikte büyütüyor ikisini… İlk çocuk o yüzden annesinin çocuğu, anneliğin annesi oluyor…

Sen de benim ilkimsin… Anneliğimin elinden tutan, büyütensin…

İyi ki doğdun oğlum, kuzum, yavrum, güzel yüzlüm…
İyi ki anne oldum…
İyi ki senin annen oldum…
Ve… Anneliğimin annesi iyi ki sen oldun…

Bahtın açık, ömrünü hayırlı, huzurlu, sağlıklı, bereketli olsun… İlim, ahlak, iman, akıl, izan, merhamet, adalet, muhabbet hep seninle olsun canım oğlum…

Sevgi, Dua ve Şükürle…


Hiç yorum yok: